ویزای طلایی امارات

ویزای طلایی امارات

معرفی ویزای طلایی امارات

امروزه کشور امارات متحده عربی مقصد بسیاری از مهاجرین از سرتاسر جهان است. امارات قوانین سختگیرانه ای راجع به مهاجرپذیری دارد اما با این وجود هنوز هم افراد زیادی به دنبال گرفتن اقامت امارات هستند. از روش های متفاوتی می‌توان اقامت این کشور را کسب نمود اما در نهایت می‌توانید تنها یک ویزای دو یا سه ساله دریافت نمایید. اما این کشور تصمیماتی را اتخاذ کرده است تا بتواند برای افرادی که می‌خواهند سرمایه گذاری در امارات به صورت گسترده انجام دهند یا تخصص فوق العاده ای دارند،  شرایط بهتری فراهم کند. یکی از این تصمیمات دادن ویزای طلایی امارات به این افراد است. تفاوت ویزای طلایی با سایر ویزاها از جمله ویزای کاری, ویزای توریستی امارات و … در این است که اعتبار آن ۵ و ۱۰ ساله است. با ویتراپو همراه باشید تا با شرایط و نحوه گرفتن ویزای طلایی بیشتر آشنا شوید.

ویزای طلایی امارات چیست؟

ویزای طلایی امارات مانند یک ویزای اقامتی است با این تفاوت که مدت اعتبار آن یا ۵ سال است یا ۱۰ سال. این ویزا از سال 2019 به افراد مختلفی داده شده است. یکی از خوبی های این ویزا این است که قابلیت تمدید نیز دارد. همچنین شما در صورت دریافت این ویزا می‌توانید خانواده تان را نیز با خود به امارات ببرید و برای آنها نیز ویزا دریافت کنید. این ویزا به طور کلی به کارآفرینان، سرمایه گذاران، سرمایه گذاران در املاک و مستغلات، دانشجویان نخبه و با استعداد و همچنین افراد نخبه ای مانند دانشمندان یا پزشکان و محققان، می‌تواند تعلق بگیرد و متقاضیان می‌توانند اقامت امارات از طریق ثبت شرکت, اقامت امارات از طریق خرید ملک و … را دریافت نمایند. اگر جز هرکدام از این دسته افراد هستید با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی این موضوع بپردازیم که کدام دسته ویزای طلایی ۵ ساله و کدام یک ویزای ۱۰ ساله دریافت می‌نمایند.

ویزای طلایی 5 ساله امارات به چه کسانی داده می‌شود؟

یکی از بهترین روش های کسب ویزای طلایی امارات، سرمایه گذاری در املاک است. حداقل سرمایه لازم برای گرفتن ویزای پنج ساله ۵ میلیون درهم است و متقاضیان برای دریافت اقامت 5 ساله امارات باید توجه داشته باشند ملاک اصلی ارزش واقعی ملک در سند می‌باشد. در صورتی که این مبلغ را نقدی پرداخت کنید و همچنین بتوانید به مدت سه سال نیز آن را حفظ نمایید می‌توانید برای تمام افراد تحت تکفل، مشاورین و مدیران زیردست خود درخواست ویزای ۵ ساله نمایید. یکی دیگر از راه های کسب ویزای طلایی 5 ساله امارات کارآفرینی است. برای اینکه بتوانید در کشور امارات یک کسب و کار راه بیاندازید به سرمایه حداقلی ۵۰۰ هزار درهم نیاز خواهید داشت. پس از طی کردن مراحل اداری لازم در نهایت می‌توانید از این طریق نیز برای خودتان و خانواده تان و همچنین سه نفر از مدیران اجرایی برتر شرکتتان ویزای 5 ساله دریافت نمایید. یکی دیگر از راه های دریافت اقامت این است که دانش آموز یا دانشجوی با استعدادی باشید و با نمرات بالا دوران تحصیلی خود را سپری کرده باشید.

ویزای طلایی 10 ساله امارات را از چه طریقی می‌توان کسب کرد؟

همانطور که اشاره کردیم ویزای طلایی امارات در دو مدل 5 ساله و 10 ساله اهدا می‌شود. برای کسب ویزای 10 ساله امارات باید سپرده گذاری به ارزش ۱۰ میلیون درهم در این کشور انجام دهید. یا می‌توانید از طریق ثبت شرکت در امارات به ارزش این مبلغ در یکی از شهرهای امارات این ویزا را دریافت نمایید به عنوان مثال می‌توان به ثبت شرکت خدماتی در دبی اشاره نمود. همچنین می‌توانید سهام یکی از شرکت های امارات را به ارزش ۱۰ میلیون درهم خریداری کنید. توجه نمایید که این سرمایه گذاری نباید به صورت وام باشد و باید به مدت سه سال بتوانید آن را حفظ کنید. یکی از خوبی های ویزای 10 ساله امارات است این است که شما می‌توانید بیشتر از ۶ ماه خارج از خاک امارات باشید و مشکلی برای ویزایتان پیش نیاید. در صورت کسب این ویزا نیز می‌توانید خانواده تان را همراه خودتان به این کشور بیاورید. کشور امارات متحده عربی سیاست های مختلفی را در پیش گرفته است تا بتواند در همه زمینه ها پیشرفت کند. در نتیجه سرمایه گذاری تنها راه گرفتن ویزای طلایی ۱۰ ساله امارات نمی‌باشد. اگر پزشک متخصصی هستید یا دانشمند برجسته ای به حساب می‌آیید و یا در زمینه هنر حرفی برای گفتن دارید می‌توانید برای این ویزا اقدام نمایید. البته ذکر این نکته ضروری است که درخواست شما برای این ویزا توسط وزارت خانه های مربوطه امارات بررسی خواهد شد و آنها ادعا شما را بررسی می‌کنند و در نهایت تصمیم می‌گیرند که به شما ویزای طلایی بدهند یا خیر. در صورتی که پزشک هستید نیز باید دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید بین ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان باشد و همچنین در زمینه کاری خودتان دارای تحقیق بین المللی و معتبر باشید. داشتن کتاب های تخصصی، مقالات معتبر و همچنین حداقل ۱۰ سال سابقه کار نیز می‌تواند در راه گرفتن این ویزا به شما کمک کند.

مراحل دریافت ویزای طلایی امارات

  • ثبت نام در سایت گلدن ویزای کشور امارات
  • مشص شدن موافقت یا مخالفت با درخواست متقاضی توسط دولت امارات پس از تقریبا یک ماه
  • ارائه مدارک لازم
  • دریافت ویزای شش ماهه امارات
  • سفر به امارات با ویزای شش ماهه و پیگیری درخواست ویزای طلایی

مزایای ویزای طلایی امارات

  • برخورداری از ویزای 6 ماهه چندبار ورود کشور امارات
  • برخورداری از فرصت همکاری های تجاری با شرکت ها و کمپانی های بزرگ جهانی
  • امکان همراه داشتن خانواده با خود
  • دریافت اقامت بلند مدت 5 یا 10 ساله در امارات
  • برخورداری از امکان تمدید اقامت امارات

هزینه ویزای طلایی امارات

  • ویزای طلایی 5 ساله امارات = 650 درهم
  • ویزای طلایی 10 ساله امارات = 1150 درهم

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد, متقاضیان می‌توانند برای دریافت اقامت بلند مدت کشور امارات ویزای طلایی این کشور را درخواست دهند که در دو نوع 5 ساله و 10 ساله ارائه می‌شود. از آنجایی که شرایط و مراحل دریافت ویزای طلایی امارات دقیق و تخصصی است بنابراین نیاز به مشاوری آگاه است. در همین راستا وکلای موسسه مهاجرتی ویتراپو با هدف اخذ ویزای طلایی امارات برای شما عزیزان آماده خدمت رسانی می‌باشند.

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند