ثبت شرکت خدماتی در دبی

ثبت شرکت خدماتی در دبی

چگونگی ثبت شرکت خدماتی در امارات

امارات متحده عربی یکی از کشورهای پیشرو در زمینه اقتصاد و تجارت در منطقه خاورمیانه می‌باشد. بسیاری از افراد مشغول به کار در این کشور و مخصوصا شهر دبی افراد مهاجر هستند. یکی از راه های اصلی مهاجرت به این کشور و دریافت ویزای آن از طریق سرمایه گذاری در امارات و ثبت شرکت در امارات می‌باشد. اما لازم به ذکر است که ثبت شرکت خدماتی در دبی دارای شرایط و مراحل خاص خود می‌باشد, با ویتراپو همراه باشید تا در ادامه این مقاله به بررسی شرایط ثبت شرکت خدماتی در دبی و مدارک مورد نیاز آن بپردازیم.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

نحوه ثبت شرکت خدماتی در امارات (دبی)

کشور امارات متحده عربی راهکارهای بسیاری برای ساده کردن فعالیت اقتصادی و تجاری در دبی در نظر گرفته است. از جمله این راهکارها که می‌توان گفت به خوبی نیز نتیجه داده است سیاست های این کشور در زمینه مالیات است. برای مثال شما به عنوان یک تاجر در شهر دبی یا کسی که قصد دارد یک شرکت خدماتی ثبت کند مالیاتی بر درآمدتان پرداخت نخواهید کرد و همچنین در دبی بر روی ارزش افزوده ثبت شرکت خدماتی در امارات شما تنها 5 درصد مالیات دریافت می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که از جمله مزایایی که دولت این کشور برای متقاضیان ثبت شرکت در امارات (دبی) در نظر گرفته است اعطای اقامت امارات با مدت زمان 3 سال و قابلیت تمدید بی‌شمار است. متقاضیان با دریافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت و شروع به کار در این کشور می‌توانند برای خود و خانواده خود اقامت دریافت نمایند. اگر قصد ثبت شرکت خدماتی در امارات مانند ارائه خدمات پزشکی، فناوری اطلاعات، چاپ و نشر، خدمات اینترنتی و آنلاین و… را دارید در صورتی که در مناطق آزاد شهر دبی اقدام به سرمایه گذاری نمایید می‌توانید در نهایت صاحب تمام و کمال کسب و کار خود باشید. امروزه در کشور امارات شاهد آن هستیم که بسیاری از بزرگان صنعت دنیا اقدام به تاسیس دفتر نمایندگی در این کشور کرده اند. لازم به ذکر است که برای ثبت هر نوع شرکتی در دبی نیاز به کسب یک مجوز خواهید داشت. با توجه به اینکه در این مقاله راجع به ثبت شرکت خدماتی در دبی صبحت می‌کنیم باید مجوز فعالیت شرکت های خدماتی را دریافت نمایید.


ثبت شرکت خدماتی در دبی

هزینه ثبت شرکت خدماتی در دبی چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت خدماتی در دبی به نوع شرکتی که می‌خواهید تاسیس کنید و روشی که از طریق آن اقدام می‌کنید بستگی دارد. همچنین یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی هزینه ثبت شرکت محل و همچنین متراژ دفتر کار شما خواهد بود. به طور کلی برای ثبت شرکت خدماتی در امارات به حداقل ۳۰ هزار درهم نیاز خواهید داشت. البته این مبلغ می‌تواند تا ارقامی نزدیک به ۷۰ هزار درهم هم بالا برود. این هزینه ها شامل فرد کفیل اماراتی که پیگیر امور شما خواهد بود و همچنین کسب مجوز تجاری (Business license) شرکت و حق الوکاله وکیل نیز می‌شود.

نکته مهم : لازم به ذکر است که اقامت دبی 3 ساله می‌باشد و قابلیت تمدید دوباره نیز دارد

مراحل ثبت شرکت خدماتی در امارات

  • بررسی نوع کسب و کار خود در دبی با توجه به فعالیت تجاری
  • جمع آوری مدارک لازم و تشکیل پرونده
  • اخذ ویزای توریستی دبی و سفر به کشور امارات
  • بررسی پرونده ثبت شرکت توسط سازمان توسعه اقتصادی
  • پرداخت هزینه های لازم انجام امور اداری
  • دریافت مجوز فعالیت تجاری در صورت عد وجود مشکل
  • اخذ اقامت امارات با دریافت مجوز تجاری
  • ایجاد حساب بانکی پس از دریافت اقامت دبی
  • درخواست اقامت برای همسر و فرزندان

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدماتی در امارات

  • مدرک جواز شرکت
  • پاسپورت
  • ویزای توریستی
  • اجاره نامه دفترکار
  • اساسنامه شرکت
  • عکس پاسپورتی
  • عکس کارت شناسایی کفیل (در صورت وجود)
  • ارائه کارت شناسایی خود

ثبت شرکت خدماتی در دبی

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد, ثبت شرکت خدماتی در دبی مزایا بسیاری از جمله مالیات بر درآمد صفر درصد, مالیات بر ارزش افزوده 5 درصد و همچنین دریافت اقامت 3 ساله امارات همراه با قابلیت تمدید بی‌شمار می‌باشد. اما لازم به ذکر است که متقاضیان برای ثبت شرکت خدماتی در امارات باید تمامی مدارک و شرایط مورد نیاز خود را فراهم سازند که لازمه آن مشاوری آگاه است. در همین راستا مشاوران موسسه مهاجرتی ویتراپو با هدف ثبت شرکت خدماتی شما در کشور امارات آماده خدمت رسانی می‌باشند. ویتراپو همراه شماست…

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند