10 ایده سرمایه گذاری در دبی

10 ایده سرمایه گذاری در دبی

کشور امارات متحده عربی یکی از پیشرفته ترین کشورهای خاورمیانه به شمار می‌رود. امروزه بسیاری از افراد به دنبال فرصتی هستند تا اقامت امارات را اخذ نمایند. یکی از راه های اصلی اخذ اقامت سرمایه گذاری در امارات و همچنین اقامت امارات از طریق ثبت شرکت می‌باشد. ویتراپو در این مقاله قصد دارد تا شما عزیزان را با 10 ایده سرمایه گذاری در دبی آشنا سازد. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی 10 ایده سرمایه گذاری در دبی

شما می‌توانید با سرمایه گذاری در دبی و ثبت شرکت در این شهر اقامت سه ساله این کشور را دریافت نمایید. این اقامت سه ساله امکان تمدید هم دارد. ذکر این نکته ضروری است که در صورت سرمایه گذاری دبی به هیچ عنوان موفق به کسب اقامت دائم این کشور نخواهید شد و نهایتا همان ویزای سه ساله با امکان تمدید نصیب شما خواهد شد. با ما همراه باشید تا به بررسی 10 عدد از بهترین ایده های سرمایه گذاری در دبی بپردازیم.

خرید و فروش ملک یکی از 10 ایده سرمایه گذاری در دبی

با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت دبی را مهاجرین تشکیل می‌دهند خرید و فروش ملک در این کشور رونق خوبی دارد. یکی از بهترین ایده ها برای شروع یک کسب و کار در دبی فعالیت در یک املاک است. اگر سابقه کاری خوبی در این زمینه دارید و سایر شرایط لازم برای ورود به این کشور را می‌توانید فراهم کنید این فرصت را از دست ندهید. لازم به ذکر است که این روش منجر به اخذ اقامت این کشور خواهد شد و متقاضیان با دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک از تمامی مزایا و خدمات این کشور بهره مند خواهند شد.

گردشگری و توریسم در معرفی 10 ایده سرمایه گذاری در دبی

یکی از اصلی ترین منابع درآمدی دولت امارات از حوزه گردشگری می‌باشد. دبی به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای امارات به شمار می‌آید و سالیانه افراد زیادی به قصد تفریح و استراحت به این شهر سفر می‌کنند.

راه اندازی آتلیه عکاسی

با توجه به اینکه تعداد گردشگران شهر دبی بسیار زیاد است و همچنین جاذبه های گردشگری آن نیز تنوع بسیار بالایی دارد، عکاسی یکی از پردرآمد ترین شغل های دبی به شمار می‌رود.

تاسیس آموزشگاه از جمله بهترین ایده های سرمایه گذاری در دبی

دبی سرمایه گذاری عظیمی بر روی سیستم آموزشی خود انجام داده است. دولت امارات اهمیت ویژه ای برای تدریس قائل می‌شود و از همین رو یکی از بهترین ایده های شروع یک کسب و کار در این شهر تاسیس آموزشگاه می‌باشد.

راه اندازی آرایشگاه

یکی از پردرآمد ترین کسب و کارهای در بسیاری از شهرهای جهان تاسیس آرایشگاه و ارائه خدمات آن به مردم می‌باشد. دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تاسیس یک آرایشگاه می‌تواند ایده بی نظیری برای شروع کسب و کار و سرمایه گذاری تان باشد.

تاسیس آژانس های کاریابی یکی از 10 ایده سرمایه گذاری در دبی

با توجه به اینکه اکثر جمعیت دبی را مهاجرین تشکیل می‌دهند می‌توان گفت که یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در این شهر احداث یک آژانس کاریابی و ارائه خدمات به مهاجرین می‌باشد. از جمله برترین آژانس های کاریابی در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • future tense

  • black and grey HR

  • cassia
  • sephora

حمل و نقل در معرفی 10 ایده سرمایه گذاری در دبی

با توجه به اینکه روزانه تعداد زیادی مسافر در سطح شهر جا به جا می‌شوند یکی از ایده های سرمایه گذاری در شهر دبی می‌تواند تاسیس یک سیستم حمل و نقل باشد. علاوه بر حمل و نقل افراد می‌توانید حساب ویژه ای نیز بر روی حمل و نقل بار نیز باز کنید.

ثبت شرکت در حوزه تکنولوژی

به طور کلی یکی از برترین ایده های سرمایه گذاری در دبی ثبت شرکت می‌باشد. متقاضیان با با ثبت شرکت در این کشور در انواع مختلفی از جمله ثبت شرکت خدماتی در دبی و … می‌توانند اقامت کشور امارات را دریافت نمایند, اما لازم به ذکر است که یکی از پردرخواست ترین حوزه های کاری برای ثبت شرکت در دبی ارائه خدمات کامپیوتری و تکنولوژی است. کارهایی مانند ساخت و توسعه وبسایت، نرم افزار و … روز به روز افزایش خواستار دارند.

ارائه خدمات پزشکی و درمانی از جمله بهترین ایده های سرمایه گذاری در دبی

ایجاد راهکاری برای ارائه دادن خدمات پزشکی و درمانی در شهرهای پیشرفته از دنیا جز ایده های برتر و خوب برای سرمایه گذاری و کسب درآمد می‌باشد.

تاسیس رستوران و کافه

با توجه به اینکه تعداد مسافرین تفریحی به دبی بسیار زیاد است یکی از بهترین ایده های سرمایه گذاری در دبی تاسیس یک رستوران و یا یک کافه است.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد, متقاضیان با سرمایه گذاری در امارات می‌توانند اقامت این کشور را دریافت نموده  و همچنین از مزایا و خدمات آن بهره مند شوند. برای سرمایه گذاری در دبی نیاز به ایده می‌باشد که در این مقاله به معرفی و بررسی 10 ایده سرمایه گذاری در دبی پرداخته شد. در همین راستا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ تمامی سوالات خود با ویتراپو تماس حاصل فرمایید.

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند