بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی

بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی

امروزه شاهد آن هستیم که امارات متحده عربی تبدیل به یکی از پیشرفته ترین کشورهای منطقه شده است. در همین جهت بسیاری از افراد در سرتاسر جهان تلاش می‌کنند تا بتوانند اقامت امارات را دریافت کنند. اقامت امارات را از راه های متفاوتی می‌توان دریافت کرد. سرمایه گذاری در امارات، ازدواج،‌ پیدا کردن کار در امارات، گردشگری، تحصیلی و … راه هایی است که می‌توانید اقامت امارات را دریافت کنید. لازم به ذکر است که مدت زمان اعتبار هر کدام از این راه ها ممکن است متفاوت باشد و مراحل هر کدام از آن ها نیز متفاوت می‌باشند به عنوان مثال برای اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت ابتدا متقاضی باید ویزای توریستی امارات را دریافت کند.در واقع در صورت ثبت شرکت در امارات یا ثبت شرکت خدماتی در دبی نهایتا می‌توانید یک ویزای سه ساله با قابلیت تمدید دریافت نمایید. ویتراپو در این مقاله قصد دارد شما را با تعدادی از بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی آشنا کند تا در صورتی که قصد دارید در این کشور زندگی کنید، دید بهتری پیدا نمایید.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

معرفی بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی

بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی کدامند؟ شاید جواب دادن به این سوال کمی کار سختی باشد زیرا از مناظر مختلفی می‌توان برترین شهرهای امارات را برای اقامت و زندگی با هم مقایسه کرد. شرایط اقتصادی، وضعیت کار و نیروی کار، عوامل محیطی، امکانات رفاهی و بهداشتی، خدمات عمومی و حمل ونقل، عوامل فرهنگی و اجتماعی، سطح کیفی زندگی و… از جمله پارامترهایی هستند که می‌توانید شهرهای مختلف امارات متحده عربی را به وسیله آنها با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که کدام شهر برای شما برای زندگی کردن ایده آل تر است.

شهر ابوظبی امارات

ابوظبی پایتخت امارات را به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور بعد از دبی می‌شناسند. این شهر چیزی حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد. تا چند سال پیش تمرکز این شهر بر روی فروش نفت و صادرات آن بوده است ولی امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از زمینه های اقتصادی متفاوت نیز در این شهر رشد کرده اند و در سایر رشته ها نیز می‌توانید به راحتی کار پیدا کنید. میانگین دریافتی افراد در این شهر نسبت به شهرهای دیگر امارات بالاتر است. ابوظبی تعدادی دانشگاه بین المللی نیز دارد که در صورت مهاجرت به همراه خانواده تان می‌توانید فرزندانتان را برای تحصیل به آنجا بفرستید. مسجد بزرگ شیخ زائد، کاخ امارات، جزیره بنی یاس و… از جمله آثار گردشگری مهم این شهر به شمار می‌روند که باعث آمدن گردشگران زیادی به این شهر می‌شوند.


بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی

شهر دبی امارات

دبی با جمعیتی نزدیک به ۳ میلیون نفر شلوغ ترین و پرجمعیت ترین شهر امارات به شمار می‌رود. هزینه های جاری زندگی مانند مسکن و خورد و خوراک در این شهر از ابوظبی بالاتر است اما به همین میزان سطح دستمزد شما نیز بالاتر خواهد بود. با توجه به پیشرفت روزانه این شهر می‌توان گفت که کار پیدا کردن در آن کار سختی نخواهد بود. همچنین وجود شرکت های بین المللی باعث می‌شود تا ترغیب شوید که کسب و کار خود را در این بازار جهانی گسترش دهید. از لحاظ حمل و نقل شهری دبی یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. همچنین این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای جهان نیز هست و به واسطه وجود مراکزی همچون دبی مال، برج خلیفه، آکواریوم دبی و… سالیانه تعداد زیادی گردشگر به این شهر سفر می‌کنند. لازم به ذکر است که در این شهر متقاضیان می‌توانند اقامت دریافت نمایند مانند دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک یا دریافت اقامت امارات از طریق ثبت شرکت تنها کافی است با ویتراپو تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های مشاوران برتر ویتراپو بهره مند شوید.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

شهر شارجه امارات

شارجه با جمعیتی یک میلیونی سومین شهر بزرگ امارات به شمار می‌رود. نزدیک به هفتاد درصد از این جمعیت را مهاجرین تشکیل داده اند. شارجه به عنوان پایتخت فرهنگی امارات نیز شناخته می‌شود. درآمد شارجه با شهری مانند دبی برابری می‌کند پس در صورتی که بتوانید در این شهر کار پیدا کنید مشکلی نخواهید داشت. به واسطه وجود دانشکده های آمریکایی (AUS) در این شهر و همچنین خلوتی نسبی که نسبت به شهرهای دیگر دارد، می‌توان گفت که برای مهاجرت تحصیلی این شهر فرصت بی نظیری است. علاوه بر وجود دانشگاه های متعدد، تعداد زیادی موزه نیز در این شهر وجود دارد که باعث رونق گردگشری این شهر می‌شود.

بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی

مزایا بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی

  • مالیات بر درآمد صفر درصد
  • مالیات بر ارزش افزوده پنج درصد
  • وجود فرصت های شغلی بسیار
  • کیفیت بالای زندگی
  • خدمات و امکانات رفاهی بسیار بالا

سخن پایانی

همانطور که ذکر شد, از جمله برترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی می‌توان به ابوظبی و دبی و شارجه اشاره کرد. هر کدام از این شهرها امکانات, خدمات و مزایای ویژه ای برای متقاضیان خود دارند, اما لازم به ذکر است که از آنجایی که دریافت اقامت امارات سخت و دشوار است, برای کسب مجوز برترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی نیاز به مشاوری آگاه از مراحل و شرایط مورد نیاز است. در همین راستا مشاوران برجسته موسسه مهاجرتی ویتراپو برای اخذ اقامت شما عزیزان در کشور امارات آماده خدمت رسانی می‌باشند. با ما همراه باشید.

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند