معرفی 4 تاکسی اینترنتی معروف ترکیه

معرفی 4 تاکسی اینترنتی معروف ترکیه

ترکیه در سال های گذشته شاهد ورود افراد زیادی به عنوان مهاجر به کشور خود بوده است. از دلایلی که مردم برای زندگی و کار به ترکیه مهاجرت می‌کنند می‌توان به فاصله نزدیک این کشور تا ایران، فرهنگ نزدیک به مردم ایران، اقتصاد قوی و پویا در زمینه های مختلف مانند گردشگری، هزینه های زندگی به نسبت پایین، امنیت و … اشاره نمود.

راه های زیادی هم برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد. تحصیل در ترکیه، کار در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه، اقامت ترکیه با خرید ملک و … می‌تواند از جمله روش های مختلفی باشند که افراد از طریق آن اقامت ترکیه را دریافت نمایند.

با زیاد شدن جمعیت در ترکیه و همچنین پیشرفت تکنولوژی یکی از کسب و کارهایی که به آن توجه ویژه ای می‌شود کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی می‌باشد. از مهم ترین کسب و کارهای آنلاین در کشور ترکیه می‌توان به تاکسی های اینترنتی اشاره نمود.

با ویتراپو همراه باشید تا در ادامه این مقاله نگاهی به معرفی 4 تاکسی اینترنتی معروف ترکیه بیاندازیم.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

آشنایی با 4 تاکسی اینترنتی معروف ترکیه

چه به عنوان یک مهاجر و یا چه به عنوان یک توریست و گردشگر یکی از چیزهای که حتما سر و کارتان به آن خواهد افتاد استفاده از تاکسی اینترنتی خواهد بود.

در ترکیه تعداد تاکسی های اینترنتی زیاد است و با توجه به امکانات و ویژگی های هرکدام می‌توانید که از آنها استفاده کنید و در ادامه به معرفی 4 تاکسی اینترنتی معروف ترکیه می‌پردازیم. یک تاکسی اینترنتی به طور معمول مسافری که درخواست تاکسی کرده است را به راننده ای که به دنبال مسافر می‌گردد متصل می‌کند.

از بزرگ ترین خوبی های تاکسی های اینترنتی این است که در هر زمان و مکانی می‌توانید به دنبال تاکسی بگردید و خیالتان از بابت حضور راننده با قیمت مشخص نیز راحت باشد

در ادامه نگاهی به 4 تاکسی اینترنتی معروف ترکیه می‌اندازیم.

معرفی تاکسی اینترنتی بی تاکسی Bi Taksi

یکی از معروف ترین تاکسی اینترنتی های ترکیه بی تاکسی Bi Taksi نام دارد. در این اپلیکیشن افرادی که به دنبال راننده هستند در کنار رانندگانی که به دنبال مسافر هستند گرد هم جمع آمده اند و درخواست های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

قیمت سفر در ابتدای آن مشخص می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید آن را تایید کرده و به دنبال راننده بگردید. در پایان سفر نیز می‌توانید به عملکرد راننده امتیاز دهی کنید و هزینه سفر را به روش های نقدی و پرداخت آنلاین بپردازید.

اگر به تازگی به ترکیه سفر کرده اید و شهر را به خوبی بلد نیستید صرفا کافی است که مبدا و مقصد خود را بر روی نقشه مشخص کرده و منتظر بی تاکسی باقی بمانید. بی تاکسی برای مسافران خود سه مدل سواری انتخاب کرده است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

تاکسی های زرد رنگ (گزینه ارزان)، تاکسی های فیروزه ای (گزینه گران تر)، تاکسی های مشکی که گزینه لوکس برای جا به جایی محسوب می‌شوند. بالای ۳۰ هزار نفر در ترکیه در بی تاکسی مشغول به فعالیت هستند و از این طریق امورات خود را می‌گذرانند.

همچنین این اپلیکیشن و برنامه نزدیک به ۲۰۰ هزار کاربر نیز دارد که نشان از محبوبیت آن می‌باشد. به واسطه وجود مسیریاب درون برنامه نیز راننده بدون سردرگمی و اینکه بخواهد از کسی سوالی بپرسد می‌تواند شما را به مقصد مورد نظرتان برساند.

معرفی تاکسی اینترنتی iTaksi

یکی دیگر از معرفی 4 معروف ترکیه آی تاکسی یا iTaksi می‌باشد. با استفاده از تلفن هوشمند، تبلت و … می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و هر کجای ترکیه که هستید برای تاکسی درخواست بدهید و به راحتی به مقصد مورد نظرتان بروید.

زمانی که به مقصد می رسید می‌توانید بر اساس فاکتورهای مختلف به راننده امتیاز بدهید و همچنین هزینه سفر را از طریق نقدی و آنلاین و یا کارت اعتباری پرداخت نمایید.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

معرفی تاکسی اینترنتی Get Transfer

یکی دیگر از بهترین تاکسی اینترنتی هایی که می‌توانید در خاک ترکیه استفاده کنید Get Transfer نام دارد.

این تاکسی اینترنتی بین المللی است و در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. جذاب ترین امکان و ویژگی گت ترنسفر گزینه هایی است که برای سفر شما در نظر می‌گیرد به طور مثال

• تاکسی اقتصادی
• تاکسی پرمیوم
• تاکسی تجاری
• تاکسی لاکچری
• تاکسی شاسی بلند
• ون
• مینی بوس
• اتوبوس
• هلیکوپت

از جمله گزینه های شما هنگام درخواست سفر خواهد بود. در گت ترنسفر حتی برای یک جا به جایی هوایی نیز می‌توانید برنامه ریزی کنید. رانندگانی که در گت ترنسفر کار می‌کنند ماشین تاکسی زرد رنگ ندارند و تنها آرم گت ترنسفر را بر روی درب های خود وصل کرده اند.

هزینه های جا به جایی با گت ترنسفر کمی گران تر از سایر تاکسی های اینترنتی است و دلیل آن هم این است که خدمات بهتری به شما ارائه می‌دهند.

معرفی تاکسی اینترنتی اوبر Uber

اوبر (Uber) معروف ترین تاکسی اینترنتی در سطح جهان است و در بسیاری از کشورهای دنیا افراد زیادی در آن فعالیت می‌کنند. با اوبر نیز می‌توانید از هر نقطه شهر در هر ساعتی از شبانه روز برای جا به جایی در سطح شهر درخواست تاکسی بدهید.

اوبر نیز مانند سایر تاکسی های اینترنتی گزینه های جذابی را پیش روی شما خواهد گذاشت.

• Uber X که گزینه اقتصادی و ارزان سفر با اوبر به حساب می‌آید
• Uber Black که گزینه گرانتر سفر با اوبر به حساب می‌آید و ماشین های فعال در آن مدل بالاتر هستند
• Uber SUV که مخصوص کسانی است که به دنبال ماشین شاسی بلند برای جا به جایی می‌گردند
• Uber Lux هم که همانطور از نامش پیداست لاکچری ترین گزینه سفر را به شما پیشنهاد می‌دهد

در هنگام استفاده از تاکسی های اینترنتی به چه نکاتی توجه نماییم؟

• اگر برای اولین بار است که به مقصد مشخصی می‌روید بهتر است که آن مقصد مشخص را بر روی نقشه به درستی پیدا کنید
• در طول سفر هوشیار باشید و نکات ایمنی را رعایت کنید
• شماره چند نفر از نزدیک ترین افرادتان را در جای قابل دسترسی قرار دهید تا در صورت برزو هرگونه اتفاق دیگران شانس برقراری تماس با آنها را داشته باشند
• امنیت تاکسی های ایترنتی به دلیل آن که رد آنها در طول مسیر کاملا مشخص است بسیار بالا است
• از تمام قابلیت های تاکسی اینترنتی خود استفاده کنید و به رانندگان امتیازدهی کنید تا فرق رانندگان خوب و بد نمایان گردد

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند