آشنایی با 5 شرکت بزرگ امارات

5 شرکت بزرگ امارات

معرفی 5 شرکت بزرگ امارات

کشور امارات متحده عربی از لحاظ اقتصادی حرف های زیادی برای گفتن در سطح جهانی و همچنین منطقه دارد. امارات در سالیان گذشته با سرمایه گذاری عظیمی که بر روی اقتصاد خود داشته است توانسته است که به این مهم دست پیدا کند. سیاست های مالی ساده و شفاف و همچنین مهاجر پذیری هم از طریق ثبت شرکت در امارات و هم سرمایه گذاری در امارات از عوامل مهم این رشد اقتصادی بوده اند. امروزه افراد زیادی از سرتاسر جهان سعی می‌کنند که اقامت امارات را از این طریق کسب نمایند تا در بهترین شهرهای امارات برای اقامت و زندگی کسب و کار خود را توسعه دهند. از همین رو شاهد آن هستیم که امارات بهترین مکان برای سرمایه گذاری ایرانیان است. با ویتراپو همراه باشید تا در این مقاله نگاهی به 5 شرکت بزرگ امارات بیاندازیم.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

معرفی 5 شرکت بزرگ اماراتی

همانطور که اشاره کردیم عواملی همچون ثبات اقتصادی، قانون های مالی ساده و شفاف، سطح زندگی بالا و امنیت فوق العاده باعث شده اند تا بسیاری از برندهای مطرح جهانی به فکر توسعه کسب و کار خود در امارات بیافتند. صنایع فعال و پردرآمد در امارات در شهرهایی مانند دبی و ابوظبی بیشترین فعالیت را دارند. همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از شرکت های مطرح و بزرگ فعال در امارات تنها در حوزه های نفتی فعالیت ندارند. حوزه هایی مانند گردشگری، املاک و بانکداری نیز بخش بزرگی از بازار این کشور را تشکیل می‌دهند. در ادامه این مقاله نگاهی به اسامی ۵ شرکت بزرگ امارات از نگاه مجله فوربس خواهیم داشت.


5 شرکت بزرگ امارات

بانک First Abu Dhabi Bank

یکی از 5 شرکت برگ امارات در واقع یک بانک است. بانک First Abu Dhabi Bank بزرگ ترین بانک امارات نیز شناخته می‌شود. شعبه اصلی این بانک در شهر ابوظبی امارات واقع شده است. این بانک خدمات و راهکارهای مالی را از طریق سیستم بانکداری امارات و زیر شعبه های متعددی که دارد ارائه می‌دهد. ارزش جهانی این بانک در بازار جهانی چیزی نزدیک به 50 بیلیون دلار تخمین زده می‌شود.

5 شرکت بزرگ امارات

شرکت اتصالات Etisalat

شرکت اتصالات Etisalat یکی دیگر از 5 شرکت بزرگ امارات به شمار می‌رود که در زمینه فراهم کردن بستر ارتباطات فعالیت می‌کند. هسته و پایه این شرکت اماراتی بوده و امروزه به صورت بین امللی در حال ارائه دادن خدمات است. دفتر مرکزی این شرکت در ابوظبی واقع شده است. این شرکت در حال حاضر به 16 کشور در قاره های آسیا، خاورمیانه و آفریقا در حال سرویس دادن است. همچنین می‌توان از این شرکت به عنوان هجدهمین شرکت بزرگ در زمینه ارتباطات در سطح جهانی یاد کرد.

شرکت The Emirates Group

این شرکت و کمپانی یکی دیگر از 5 شرکت بزرگ امارات است که در زمینه هواپیمایی فعالیت می‌کند. خطوط هواپیمایی امارات یکی از معروف ترین و بهترین خطوط هواپیمایی در سطح جهانی است و حتما تا به حال نام آن را زیاد شنیده اید. دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر دبی واقع شده است. ارزش مالی این شرکت در بازار جهانی نزدیک به ۱۸ بیلیون دلار تخمین زده می‌شود.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

شرکت Emaar Properties

یکی دیگر از 5 شرکت بزرگ امارات را می‌توان این شرکت دانست. این کمپانی در زمینه املاک و مستغلات فعایت می‌کند. این شرکت از بزرگترین شرکت های املاک در امارات و همچنین سطح جهانی به حساب می‌آید. برج خلیفه دبی را می‌توان نمونه ای از کارهای این شرکت دانست. فعالیت این شرکت این روزها به قاره های اروپا، آمریکای شمالی و همچنین آسیا و آفریقا نیز کشیده شده است.

شرکت DP World

این شرکت نیز یکی دیگر از 5 شرکت بزرگ امارات به شمار می‌رود و در زمینه حمل و نقل و خدمات لاجستیک فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر دبی واقع شده است. این شرکت در زمینه انبارداری و حمل و نقل چیزی حدود ۷۰ میلیون کانتینر فعال دارد.

ارزش مالی این شرکت در سطح جهانی چیزی حدود ۱۴ بیلیون دلار آمریکا تخمین زده می‌شود

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد, کشور امارات به دلیل برخورداری از ثبات اقتصادی و شرایط مطلوب برای سرمایه گذاری از شرکت ها و کمپانی های بسیاری برخوردار است که در زمینه های بسیاری از جمله حوزه های نفتی, املاک و … همانطور که گفته شد فعالیت دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرکت های بزرگ امارات با مشاوران موسسه مهاجرتی ویتراپو در ارتباط باشید.

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

  1. rwna
    1401/12/22
    پاسخ دادن

    سلام لطفا شرکت هایی که مشتقات نفتی کار میکنن هم معرفی کنید

    • زیبا قاسمی
      1402/01/19
      پاسخ دادن

      سلام وقت بخیر
      حتما خیلی ممنون

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند