20 شغل پردرآمد دبی

20 شغل پردرآمد دبی

آشنایی با 20 شغل پردرآمد امارات

کشور امارات مقصد بسیاری از افرادی است که به دنبال پیشرفت جهانی در زمینه کسب و کار خود هستند. دبی به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای این کشور, امروزه تبدیل به یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان شده است. اوضاع اقتصادی و زندگی در دبی بسیار خوب است و از همین رو بسیاری از افراد متخصص سعی می‌کنند که بتوانند اقامت این کشور را گرفته و در آنجا زندگی کنند. یکی از راه های کسب اقامت امارات و دبی, پیدا کردن کار در این شهر به عنوان یک متخصص است. با ویتراپو همراه باشید تا در این مقاله به بررسی 20 شغل پردرآمد دبی بپردازیم و بفهمیم که چه خدمات و شغل هایی امروزه در دبی بسیار پرطرفدار هستند.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

چگونه می‌توان در دبی کار پیدا کرد؟

قبل از اینکه به بررسی 20 شغل پردرآمد دبی بپردازیم بهتر است که ببینیم به چه صورت می‌توان در دبی کار پیدا کرد. برای کار کردن در دبی باید از سمت یک کارفرما که در دبی مشغول به فعالیت است پیشنهاد شغلی دریافت کنید. کارفرما پس از ثبت قرارداد با شما می‌تواند اقدامات لازم برای گرفتن مجوز کار شما را به راحتی آغاز نماید. دقت نمایید که حتی اگر موفق به کسب ویزای توریستی امارات هم شده باشید و به صورت حضوری در این شهر به دنبال کار باشید به دلیل نداشتن جواز کار این امکان برای شما فراهم نخواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که هیچگونه جواز کاری برای شما اقامت دائم دبی را به همراه نخواهد آورد

معرفی برخی از مشاغل پردرآمد دبی

پرستاری در دبی

بعد از همه گیری ویروس کرونا در سال 2019 درخواست کشور امارات برای شغل پرستاری بسیار افزایش پیدا کرد. حتی تا به امروز که بسیاری از افراد واکسیناسیون شده اند همچنان شغل پرستاری جز شغل های مورد درخواست کارفرمایان اماراتی می‌باشد. اگر تحصیلات پرستاری دارید و در این زمینه تجربه خوبی دارید از همین می‌توانید به فکر گرفتن اقامت دبی و زندگی در این شهر باشید.


20 شغل پردرآمد دبی

نویسندگی در دبی

یکی از حرفه های پر تقاضا در دبی نویسندگی است. اگر شما قلم خوبی دارید و تجربه نوشتن مقالات برای سایت های تخصصی را کسب نموده اید فرصت مناسبی برایتان فراهم است که به دنبال کار در دبی بگردید. کمپانی ها و شرکت های بزرگ دبی به دنبال فردی هستند که برای وبسایت شان بتواند محتوی خوبی تولید نماید زیرا بر روی کسب و کار و فروششان تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.

مدیریت مالی در دبی

با توجه به اقتصاد قوی امارات, شرکت های زیادی از سرتاسر دنیا در این کشور مشغول به فعالیت می‌باشند. نتیجه این میزان شرکت های فعال در شهر دبی این است که شغل های همچون حسابداری و مدیریت مالی در این شهر بسیار پرتقاضا باشد.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

متخصص شبکه های اجتماعی

یکی از شغل های جدید و به روز در دبی متخصص شبکه های اجتماعی است. اگر تجربه و دانش لازم برای انجام این کار را دارید می‌توانید به عنوان یک متخصص شبکه های اجتماعی در شرکت های بزرگ دبی مضغول به فعالیت شوید.

فیلمبرداری در دبی

به واسطه وجود شرکت های متعدد جهانی در شهر دبی ساخت تیزر و تبلیغات در این شهر بسیار پر رونق است. اگر سابقه کار خوبی در زمینه فیلم برداری مخصوصا ساخت تیزر و تبلیغات دارید می‌توانید در این شهر به دنبال کار بگردید.

مهندسی در دبی

فرقی نمی‌کند که شما در چه رشته مهندسی درس خوانده باشید و مشغول به کار هستید. در شهر دبی به مهندسین متخصص همواره نیاز مبرمی وجود دارد. در نتیجه با توجه به رشته تان به راحتی می‌توانید در دبی کار پیدا کنید.

20 شغل پردرآمد دبی

تدریس در دبی

دبی سیاست های مشخصی در زمینه آموزش دارد و یکی از موارد سرمایه گذاری در امارات است. اگر معلم هستید در زمینه کاریتان احتمالا می‌توانید کار مناسبی در دبی برای خودتان پیدا نمایید.

مترجمی در دبی

یک مترجم به راحتی می‌تواند جای خودش را در یک شرکت بین امللی باز نماید. در واقع اکثر شرکت های دبی به یک مترجم برای سرعت بخشیدن به امورشان نیاز دارند.

فروش در دبی

با توجه به حضور گسترده برندهای مطرح جهانی در شهر دبی یکی از پر تقاضاترین کارها در این شهر فروشندگی می‌باشد.

توسعه نرم افزار در دبی

به عنوان یک توسعه دهنده وبسایت یا نرم افزار شغل ها و موقعیت های کاری فوق العاده ای برای شما در دبی وجود دارد.

تا به اینجا به بررسی 10 شغل پردرآمد و پرتقاضا در دبی پرداختیم. در ادامه نگاهی به سایر شغل هایی (10 شغل پردرامد دیگر دبی) که می‌توانید در دبی پیدا کنید و با توجه به تجربه و میزان تخصص تان درآمد کسب نمایید می‌اندازیم. این مشاغل عبارتند از:

  • دستیار سلامت
  • گرافیست
  • منابع انسانی
  • مربی حرفه ای
  • وکالت
  • هتلداری
  • مدیر استراتژی
  • معمار
  • مهندس داده
  • مدیر محصول

سخن پایانی

در مقاله بالا به بررسی و تحلیل 20 شغل پردرآمد دبی پرداختیم, متقاضیان برای دریافت مشاغل پردرآمد امارات باید از تمامی شرایط و مراحل مربوط به دریافت آن آگاه و نسبت به اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاغل پردرآمد دبی با ویتراپو تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران برجسته ویتراپو بهره ببرید.

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند