بهترین مقاصد تفریحی ترکیه

مقاصد تفریحی ترکیه

ترکیه مقصد بسیاری از گردشگران سرتاسر دنیا می‌باشد. در این کشور مقاصد تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که جز جاذبه های گردشگری اصلی این کشور نیز به شمار می‌آیند. بناهای تاریخی، طبیعتی فوق العاده، سواحل زیبا، شهرهای دیدنی و مدرن و … از جمله جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می‌روند.

سالانه افراد بسیار زیادی به قصدهای مختلف از کشور ترکیه دیدن می‌کنند. بسیاری از افراد برای کار و زندگی به ترکیه سفر کرده و بسیاری دیگر نیز جهت تحصیل به این کشور مهاجرت می‌کنند. بعضی از افراد نیز صرفا جهت گشت و گذار و سپری کردن یک تعطیلات مناسب راهی ترکیه و شهرهای آن می‌شوند.

با ویتراپو همراه باشید تا در ادامه این مقاله نگاهی به بهترین مقاصد تفریحی ترکیه بیاندازیم تا در صورت سفر به ترکیه اطلاعات خوبی راجع به آنها از قبل کسب کرده باشیم.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

معرفی بهترین مقاصد تفریحی ترکیه

همانطور که اشاره کردیم ترکیه یکی از بهترین کشورهای منطقه آسیا و اروپا برای گردشگران به شمار می‌رود.

در شهرهای ترکیه مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا، قونیه، ازمیر، آلانیا، بدروم، اسپارتا، مارماریس و … بناهای تاریخی، ساختمان های مدرن، سواحل و بنادر با چشم اندازهای فوق العاده ای وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به تعدادی از شهرهای ترکیه و مکان های دیدنی آنها.

استانبول یکی از بهترین مقاصد تفریحی ترکیه

انتخاب بسیاری از افرادی که برای اولین بار به ترکیه سفر می‌کنند شهر استانبول است. گردشگران این شهر از تمام نقاط مختلف دنیا به آن سفر می‌کنند. استنبول شهری تاریخی به شمار می‌رود و قدمتی طولانی نیز در تاریخ این کشور دارد.

استانبول در کنار دریای مرمره قرار گرفته است و به همین دلیل دارای مناظر دیدنی بی شماری است. معماری این شهر نیز فوق العاده است و تنها با قدم زدن در آن می‌توانید ساعت ها متوالی را سپری کرده و اصلا احساس خستگی نکنید.

علاوه بر اینکه استانبول جز بهترین مقاصد تفریحی کشور ترکیه به حساب می‌آید می‌توان گفت که این شهر جز مهم ترین شهرهای ترکیه از لحاظ اقتصادی نیز محسوب می‌گردد.

اگر قصد داشته باشید که در کنار راه اندازی کسب و کار به همراه اعضای خانواده تان به به ترکیه مهاجرت کنید استانبول به واسطه موقعیت خوبی که دارد، می‌تواند جز بهترین گزینه های شما قرار بگیرد

معرفی شهر ساحلی آنتالیا

در کنار دریای مدیترانه یکی از بهترین مقاصد تفریحی ترکیه یعنی شهر آنتالیا قرار گرفته است. به جرات می‌توان گفت که در فصل های بهار و تابستان آنتالیا از بهترین مقاصد تفریحی این کشور برای سفر به شمار می‌آید.

از طرفی این شهر با کوه های تورس محصور شده که باعث می‌شود تا گردشگران در این شهر چشم انداز فوق العاده ای داشته باشند.

در امتداد خط ساحلی این شهر هتل های بی شماری قرار گرفته اند که می‌توانید از آنها استفاده کرده و لذت ببرید. بهترین هتل های دنیا و ترکیه در شهر آنتالیا گردهم آمده اند تا بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را برای مسافران خود فراهم نمایند.

معرفی شهر بندری ازمیر ترکیه

اگر به آثار تاریخی و باستانی علاقه دارید یکی از بهترین مقاصد تفریحی ترکیه برای شما شهر بندری ازمیر خواهد بود. تاریخ این شهر بسیار غنی و فوق العاده به شمار می‌آید. درخت های نخل در سرتاسر شهر مشاهده می‌شوند و به نوعی یکی از مهم ترین نمادهای این شهر نیز به حساب می‌آیند.

آب و هوای شهر ازمیر گرم و مدیترانه ای است. در شهر ازمیر می‌توانید از آثار تاریخی فوق العاده، رستوران ها و کافه های جذاب، سواحل زیبا و … دیدن کرده و اوقات خوشی را در آنجا سپری نمایید.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

معرفی شهر بدروم یکی از مقاصد تفریحی ترکیه

یکی از بهترین مقاصد تفریحی ترکیه شهر بدروم به حساب می‌آید. طبیعت فوق العاده این شهر چشم اندازهای بی نظیری را برای مسافران خود ایجاد می‌کند. علاوه بر این طبیعت زیبا، رستوران ها و کافه های سطح شهر، مراکز خرید متنوع و … هم جز جاذبه های گردشگری شهر بدرون به حساب می‌آیند.

بافت شهر بدروم جوان است و به همین دلیل تعداد دانشگاه ها و مدارس آن نیز زیاد است.

بسیاری از دانشجویان خارجی که قصد اقامت ترکیه را دارند شهر بدروم را برای زندگی انتخاب می‌نمایند. زیرا در این شهر علاوه بر دانشگاه ها و ندارس مختلف، جاذبه های گردشگری بسیاری نیز وجود دارد که برای وقت گذرانی و تفریح بسیار مناسب می‌باشند.

معرفی شهر اپسارتا از زیباترین شهرهای ترکیه

یکی از بهترین مقاصد تفریحی و دیدنی کشور ترکیه را می‌توان شهر اسپارتا دانست. شهر اسپارتا که به سرزمین رزهای خوشبو نیز معروف است مکان اصلی پرورش گل رز در ترکیه به حساب می‌آید.

در فصل بهار اگر به ترکیه می‌روید یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه برای بازدید شهر اسپارتا به شمار می‌آید. علاوه بر دشت گل و مراسم گلاب گیری، دریاچه ها و غارهای شهر اسپارتا از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می‌آیند.

معرفی شهر مارماریس شهر تفریحات آبی

شهر مارماریس نیز مانند بسیاری از شهرهای ترکیه به دریا منتهی می‌شود و دارای سواحل متععد و زیبایی می‌باشد. این شهر که از یک طرف به دریا و از طرف دیگر به کوه هایی سرسبز منتهی می‌شود دارای یکی از بکرترین طبیعت های ترکیه است.

سواحل سفید به همراه اب های زلال باعث می‌شود تا یکی از بهترین مقاصد تفریحی ترکیه شهر مارماریس به حساب بیاید. تفریحات آبی، هتل های لوکس، رستوران ها و کافه های متعدد و … از جمله امکاناتی هستند که در شهر مارماریس می‌توانید از آنها دیدن نمایید.

معرفی شهر تاریخی ماردین

اگر جز افرادی هستید که از دیدن بناهای تاریخی لذت دوچندان می‌برد باید حتما از شهر ماردین ترکیه دیدن نمایید. این شهر که یکی از اصلی ترین مقاصد تفریحی ترکیه به شمار می‌آید دارای قدمت بسیار طولانی می‌باشد.

این شهر در منطقه بین النهرین واقع شده است و از زمان های گذشته محل زندگی قوم های گوناگونی بوده است. ساختمان های این شهر از جنس سنگ هستند و بسیاری از گردشگران تنها برای قدم زدم در کوچه های این شهر قدیمی رهسپار ماردین می‌شوند.

چندین صومعه، مسجد و مدرسه قدیمی در این شهر وجود دارد که جز جاذبه های اصلی گردشگری آن نیز به شمار می‌آیند.

معرفی شهر بورسا یکی از مقاصد تفریحی ترکیه

شهر بورسا نیز در نزدیکی دریای مرمره قرار گرفته است. این شهر که جمعیت نسبتا زیادی نیز دارد یکی از بهترین مقاصد تفریحی ترکیه به شمار می‌آید.

طبیعت سبز، پارک های جنگلی سرسبز، چشم انداز دریای مرمره، مساجد تاریخی، بناهای قدیمی و … از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری ترکیه به حساب می‌آیند. اگر به دنبال دیدن کی از آرام ترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از شهر بورسا دیدن فرمایید.

معرفی شهر تاریخی قونیه

قونیه یکی از قدیمی ترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید. حال و هوای شهر قونیه حال و هوایی عرفانی و مذهبی می‌باشد. هر ساله مراسم مذهبی زیادی در این شهر برگذار می‌شود که برای دوست داران آن جذابیت بسیار خاصی نیز دارد.

از مهم ترین مکان های تاریخی شهر قونیه که برای ما ایرانیان نیز جذابیت بسیار خاصی دارد می‌توان به موزه مولوی و مسجد شمس تبریزی اشاره نمود. طبیعت شهر قونیه نیز بسیار زیبا است و پارک های بزرگی درون این شهر قرار گرفته اند که بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

 

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند