10 هتل برتر ترکیه

10 هتل برتر ترکیه

ترکیه یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا برای سفر کردن به شمار می‌رود. این نتیجه گیری حاصل از آماری است که نشان می‌دهد ترکیه در بین ۱۰ کشور برتر دنیا از لحاظ توریسم قرار گرفته است.

بالای ۴۰ میلیون گردشگر به طور سالیانه از سرتاسر جهان به ترکیه سفر می‌کنند و از مناظر دیدنی و طبیعی این کشور لذت می‌برند. وجود هتل های لوکس مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا یکی از عوامل تاثیر گذار بر این قضیه است.

شهرهای ساحلی و ساحل سازی های زیبا در این کشور نیز بر جذب هرچه بیشتر توریست تاثیر گذاشته است. با ویتراپو همراه باشید تا در این مقاله نگاهی به ۱۰ هتل برتر در ترکیه بیاندازیم و مختصری با آن ها آشنا شویم.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

هتل چهار فصل استانبول Four Seasons یکی از 10 هتل برتر ترکیه

هتل ساحلی در منطقه بشکیتاش استانبول قرار گرفته است و جز بهترین هتل های این کشور نیز به شما می‌رود. در نزدیکی هتل چهار فصل استانبول Four Seasons یک جاذبه دیدنی به نام تنگه بسفر قرار گرفته که از داخل هتل نماهای زیبایی از آن را می‌توانید ببینید.

در ساخت این هتل از بهترین و لوکس ترین مواد اولیه استفاده شده است و افراد زیادی در ساخت آن مشارکت کرده اند. از جمله امکانات هتل می‌توان به رستوران، مرکز ورزشی و اسپا، استخر، سونا،‌ کافه، مرکز خرید و … اشاره نمود.

اتاق های این هتل یک تخته و دو تخته هستند و دارای چشم اندازهای متفاوتی هستند که موقع رزرو می‌توانید در نظر داشته باشید. بسته به خدمات و مدل اتاقی که انتخاب می‌کنید هزینه آن نیز متفاوت خواهد شد. این هتل جز هتل های بین المللی در ترکیه به شمار می‌رود و در سرتاسر دنیا نیز شعبه دارد.

معرفی هتل کاسا دی ماریس Casa De Maris از جمله 10 هتل برتر ترکیه

یکی دیگر از ۱۰ هتل برتر ترکیه را می‌توان هتل ماسا دی ماریس (Casa De Maris) دانست. این هتل در منطقه مارماریس شهر موغلا قرار گرفته است. طبیعت اطراف این هتل کوهستانی به شمار می‌رود و مناظری دیدنی برای ساکنین خود ایجاد می‌کند.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافه، رستوران، استخر، سونا، مرکز ورزشی و … اشاره کرد. تنوع اتاق ها در این هتل بسیار زیاد است و می‌توانید که بر حسب سلیقه تان آنها را انتخاب کنید.

معرفی هتل آریانا Ariana Luxury Lodge یکی از 10 هتل برتر ترکیه

هتل آریانا واقع در منطقه کاپادوکیا یکی از ۱۰ هتل برتر ترکیه به شمار می‌آید. این هتل خاص بر روی یک صخره بزرگ ساخته شده است. زیبایی هتل و مناطق طبیعی اطراف آن به قدری زیاد است که بارها در لیست زیباترین هتل های جهان قرار گرفته است.

این هتل که پذیرش زیادی نیز ندارد باز هم می‌تواند یکی از جذاب ترین تجربه های هر فردی هنگام سفر به ترکیه باشد. این هتل کلا ۱۱ اتاق دارد . امکاناتی نظیر رستوران، کافه، پارک و … نیز در آن فراهم شده است.

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ

معرفی هتل آمانرویا بدروم Amanruya یکی از 10 هتل برتر ترکیه

یکی دیگر از ۱۰ هتل برتر ترکیه را به جرات می‌توان هتل آمانرویا در شهر بدروم ترکیه دانست. این هتل جز لوکس ترین هتل های ترکیه نیز به شمار می‌رود. از مهم ترین ویژگی های این هتل که در نزدیکی آمفی تئاتر بدروم نیز قرار گرفته است داشتن ساحل اختصاصی می‌باشد.

این ساحل زیبا با چشم اندازهای فوق العاده خود هر ساله تعداد زیادی از افراد را مجاب می‌کند که به بهانه های متخلف به آن سفر کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافه، مرکز اسپا، سالن ورزشی و … اشاره نمود.

هتل سنت رجیس استانبول St. Regis از جمله 10 هتل برتر ترکیه

یکی دیگر از ۱۰ هتل برتر ترکیه بدون شک هتل سنت رجیس به شمار می‌رود که خودش نیز زیر مجموعه ی هتل های گرند لوکس جهانی است. شاید بتوان گفت که لوکس ترین هتل استانبول همین هتل سنت رجیس می‌باشد.

معماری این هتل بسیار خاص و چشم نواز است و یکی از اصلی ترین جاذبه های آن نیز به شمار می‌رود. از امکانات این هتل می‌توان به مرکز اسپا، سالن ورزشی،‌انواع رستوران، کافه، استخر و … اشاره نمود. تنوع اتاق ها در این هتل بسیار بالاست و بسته به مدل هتلی که انتخاب می‌کنید قیمت آن نیز متفاوت خواهد شد.

معرفی هتل ماندارین اورینتال بدروم Mandarinoriental یکی دیگر از 10 هتل برتر ترکیه

یکی دیگر از زیر مجموعه های هتل گرند لوکس هتل ماندارین اورینتال است که در لیست ۱۰ هتل برتر ترکیه نیز قرار گرفته است. طبیعت زیبا و بکر اطراف هتل باعث لذت بردن مسافران از این هتل می‌شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل این است که اتاق های آن پیوند خاصی با طبیعت دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌شود به رستوران، کافه، نرمز اسپا، استخر، سالن ورزشی و … اشاره کرد.

نزدیک بودن به ساحل بدروم یکی دیگر از نکات مثبت این هتل است زیرا این ساحل به عنوان یکی از زیبا ترین سواحل ترکیه به شمار می‌رود. با توجه به مدل اتاقی که انتخاب می‌کنید هزینه تان نیز متفاوت خواهد بود.

معرفی هتل رگنوم کاریا Regnum Carya یکی از 10 هتل برتر ترکیه

شهر آنتالیا ترکیه یکی از توریستی ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. سالیانه افراد زیادی به قصد تفریح به شهر آنتالیا سفر می‌کنند. یکی از ۱۰ هتل برتر ترکیه نیز در این شهر قرار گرفته است. این هتل که هم نمای جنگل را دارد و هم دریا، به واسطه وجود یک زمین گلف بزرگ حسابی پرطرفدار شده است.

ساحل اختصاصی، مرکز اسپا، استخر، رستوران، کافی شاپ و … جز دیگر امکانات این هتل زیبا به شمار می‌آیند. اتاق های این هتل نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردارند و بر حسب سلیقه تان می‌توانید که از آنها استفاده نمایید.

معرفی هتل آرگوس Argos

یکی دیگر از ۱۰ هتل برتر ترکیه را می‌توان هتل آرگوس در شهر کاپادوکیا دانست. معماری این هتل یکی از جذاب ترین ویژگی های آن به شمار می‌رود که باعث می‌شود سالیانه افراد زیادی برای دیدن آن به ترکیه سفر کنند.

این هتل در بین صخره ها ساخته شده است و از همین جهت معماری بسیار متفاوتی دارد. اتاق هایی در زیر زمین، رستوران، کافه و ... جز امکانات این هتل زیبا به شمار می‌آیند. قیمت اتاق های این هتل بر حسب تعداد و همچنین نوع آن بایکدیگر متفاوت است

معرفی هتل مکس رویال کمر آنتالیا Maxx Royal Kemer

همانطور که قبل تر نیز اشاره کردیم شهر آنتالیا را می‌توان یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه و حتی دنیا به حساب آورد. یکی از بهترین هتل های این شهر که در لیست ۱۰ هتل برتر ترکیه نیز قرار دارد مکس رویال کمر نام دارد.

علت این نامگذاری نزدیکی هتل به منطقه ای از دریای مدیترانه است که کمر نام دارد. این هتل از لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می‌رود و همین امر باعث شده است که قیمت های آن نسبت به سایر هتل ها اندکی بالاتر باشد.

معرفی هتل قصر جمیرا بدروم The Bodrum

در لیست ۱۰ هتل برتر ترکیه شاید بتوان بهترین و لوکس ترین هتل را هتل قصر جمیرا بدروم دانست. این هتل که در سواحل بدروم قرار گرفته است دارای مناظر دیدنی بی شماری می‌باشد. این هتل زیر محموعه هتل های پارامونت جهانی به شمار می‌رود.

تعداد اتاق های این هتل به ۱۳۵ عدد می‌رسد که تنوع خوبی هم دارند. رستوران های سطح جهانی، کافی شاپ ها، مرکز خرید، استخر، سالن اسپا و … از جمله امکانات این هتل به شمار می‌آیند.

[vitrapo_box_control]

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند