دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

یکی از مقوله هایی که می‌تواند بالا بودن سطح کیفیت دانشگاه موردنظر برای ادامه تحصیل در روسیه را تضمین کند، مورد تایید بودن دانشگاه از طرف وزارت بهداشت است. قبل از اقدام برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی به دلیل اهمیت مدرک دانشگاهی، سطح تدریس و رتبه علمی اساتید دانشگاه و رتبه علمی دانشگاه که فرد در آن تحصیل می‌کند، می‌بایست تحقیقات فراوانی انجام داد. اگر بدنبال تحصیل در روسیه هستید و قصد دارید از دانشگاه های معتبر کشور روسیه با خبر شوید، تا آخر این مقاله از ویتراپو، با ما همراه باشید. در این مقاله به دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه که رتبه های بالایی در سطح جهانی و بین المللی دارند و مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز بوده اند, پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

یکی از مزیت های تحصیل در کشور ایتالیا وجود دانشگاه ها با زبان تحصیلی روسی و انگلیسی است. کشور روسیه علاوه بر ارائه مزایای فوق العاده برای تحصیل در این کشور اقامت روسیه را نیز در نظر گرفته است. به طور کلی دانشجویان می‌توانند اقامت روسیه از طریق تحصیل را با دریافت پذیرش و شروع تحصیل خود دریافت نمایند. متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه می‌‌تواند هم به زبان تحصیلی روسی و هم به زبان انگلیسی تحصیل کنند که در این بخش به بررسی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت با زبان روسی و همچنین دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت به زبان انگلیسی می‌پردازیم.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه به زبان روسی

دانشگاه کازان

دانشگاه کازان (kazan) جزء دانشگاه های برتر روسیه می‌باشد که در سطح کشور رتبه 10 و در سطح جهانی رتبه 347 را به خود اختصاص داده است. دانشگاه کازان در سال 1804 تاسیس شده است، این دانشگاه یک موسسه آموزش عالی می‌باشد که تحصیلات تکمیلی بسیار وسیعی را دارد. تحصیل در زبان روسی و انگلیسی در این دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران بوده است و متقاضیان می‌توانند در تمامی مقاطع در چندین زمینه در این دانشگاه کسب کنند.

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک از جمله دانشگاه های برتر در کشور روسیه می‌باشد که در سطح کشور روسیه رتبه 3 و در سطح جهان رتبه 246 را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که دانشگاه دولتی نووسیبیرسک در سال 1958 در کشور روسیه تاسیس شده است و همچنین این دانشگاه یکی از دانشگاه هایی است که از دولت روسیه تمامی هزینه های خود و بودجه تهیه می‌کند تا در سطح جهان جزء 100 دانشگاه برتر بین المللی شود.

دانشگاه دوستی ملل روسیه

دانشگاه دوستی ملل روسیه در سطح کشور رتبه 10 و در سطح جهان رتبه 317 را به خود اختصاص داده است، این دانشگاه در سال 1960 تاسیس شده است. محوطه و بیرون این دانشگاه یکی از بهترین مکان های روسیه محسوب می‌شود و به این علت مشهور می‌باشد.

دانشگاه تومسک

دانشگاه تومسک که در سطح کشور رتبه 4 و در سطح جهان رتبه 272 را به خود اختصاص داده است، این دانشگاه در سال 1878 تاسیس شده است. این دانشگاه دارای مقالات و نشریه های زیادی است و در این باب برنده جوایز بسیاری مانند جایزه نوبل شده است.

دانشگاه پزشکی دولتی پاولوف سن پترزبورگ

دانشگاه پزشکی دولتی پاولوف سن پترزبورگ که اولین دانشگاه پزشکی شهر سن پترزبورگ است در سال 1897 تاسیس شده است و در سطح کشوری رتبه 10 را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه دولتی لومونوسوف مسکو

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های روسیه است و زبان تحصیلی آن روسی است. یکی از برترین ویژگی های این دانشگاه عدم نیاز به مدرک زبان برای تحصیل در مقطع کارشناسی است.

دانشگاه تحقیقات ملی پیروگوف

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های روسیه است که مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد. زبان تحصیلی این دانشگاه روسی است و همچنین مزایای بسیاری از جمله برگزاری دوره های آمادگی زبان برای متقاضیان خود دارد.

دانشگاه دولتی سن پترزبورگ

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های روسیه, دانشگاه دولتی سن پترزبورگ می‌باشد. این دانشگاه دارای جایگاه 242 در رتبه بندی جهانی است و مدرک آن مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کشور روسیه می‌باشد.

دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه به زبان انگلیسی

در سال 2021 تحصیل به زبان انگلیسی مورد تایید وزارت ایران قرار گرفت قبل از آن فقط تدریس به زبان روسی مورد تایید وزارت بهداشت بود. دانشگاه های زبان انگلیسی مورد تایید وزارت بهداشت ایران به شرح زیر می‌باشند:

  • دانشگاه کازان
  • دانشگاه دولتی نووسیبیرسک
  • دانشگاه پزشکی دولتی پاولوف سن پترزبورگ
  • دانشگاه دوستی ملل روسیه

تحصیل پزشکی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

یکی از برترین کشورها برای تحصیل رشته پزشکی, کشور روسیه می‌باشد. از آنجایی که دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه و همچنین دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در روسیه از امکانات و مزایای فوق العاده و همچنین جایگاه بسیار بالایی در رتبه های جهانی برخوردار هستند, روسیه یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل پزشکی است. شرایط تحصیل پزشکی در روسیه به این صورت می‌باشد که مدت زمان تحصیل آن 6 الی 7 سال است و با زبان روسی و انگلیسی در این کشور تدریس می‌شوند.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه

یکی از برترین رشته های تحصیلی در کشور روسیه رشته دندانپزشکی می‌باشد. تحصیل دندانپزشکی در روسیه در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه امکان پذیر است. مزیت های بسیار زیادی برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه از جمله کیفیت تحصیل, هزینه های مناسب و همچنین تحصیل رایگان و … وجود دارد که دانشجویان با دریافت پذیرش تحصیلی خود از ان ها برخوردار خواهند شد. لازم به ذکر است که تحصیل دندانپزشکی در روسیه هم به زبان روسی و هم به زبان انگلیسی امکان پذیر است. اسامی دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه عبارتند از:

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد, متقاضیان می‌توانند در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه به ادامه تحصیل خود بپردازند و از مزایای بسیار آن ازجمله کیفیت تحصیل و همچنین مراحل تحصیلی آن ها نیز آشنا باشند که به همین دلیل نیاز به مشاوری آگاه دارند. در همین راستا مشاوران ویتراپو با هدف اخذ پذیرش شما عزیزان از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه آماده خدمت رسانی می‌باشند. ویتراپو همراه شماست…

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند