هزینه‌ی تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

چگونگی تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

در سال های اخیر تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین طرفداران زیادی به خود جذب کرده است، برای تحصیل دراین رشته دانشگاه های زیادی در سر تا سر جهان وجود دارد و یکی از پرمخاطب ترین و جذاب ترین کشورها برای مقاصد تحصیل در چین است و این موضوع باعث افزایش آزادی در انتخاب دانشگاه شده است که در این مقاله ویتراپو شرایط و هزینه تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین را تشریح می‌کند .

تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین چگونه است؟

به طور کلی تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین هم به زبان انگلیسی و هم به زبان چینی امکان پذیر می‌باشد. متقاضیان برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این رشته می‌توانند به زبان انگلیسی تحصیل کنند که برای این کار نیاز به نمره 6 آزمون آیلتس دارند, اما ارائه مدرک زبان در برخی دانشگاه های این کشور نیاز نیست و می‌توان با شرکت در دوره های قبل از دانشگاه مدرک دریافت کرد. دانشگاه اکادمی علوم چینی در شهر پکن یک دانشگاه بسیار عالی برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی است زیرا رتبه 73 جهان در این رشته را دارد و این دانشگاه رتبه 197 در جایگاه علمی جهان دارد و یکی دیگر از بهترین دانشگاه های چین در این رشته دانشگاه ژیجیانگ است و در رده 85 جهان قرار دارد. همچنین از دیگر اولویت‌های انتخاب دانشگاه برای افرادی که رزومه تحصیلی بسیار خوبی دارند دانشگاه چینهوا می‌تواند باشد این دانشگاه رتبه ی 28 در رده بندی جهانی دارد و همینطور رتبه ی 103 جهان را در رشته میکروبیولوژی دارد. در ادامه به معرفی برترین دانشگاه های کشور چین جهت تحصیل در رشته میکروبیولوژی در این کشور می‌پردازیم, با ما همراه باشید.

بهترین دانشگاه های تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

  • دانشگاه ژجیانگ
  • دانشگاه تسینگهوا
  • دانشگاه هواژونگ
  • دانشگاه فودان
  • دانشگاه کشاورزی چین
  • دانشگاه سات یادسن
  • دانشگاه پکن
تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

 

هزینه ی تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

هزینه تحصیل در چین در تمامی رشته های تحصیلی 5000 دلار است که بسیار مقرون به صرفه است، البته باید به این مورد توجه کرد که فقط در بعضی از دانشگاه های این کشور اجازه استفاده از بورسیه ی تحصیلی به دانشجویان خارجی داده می‌شود و دانشجویان نباید امید زیادی به گرفتن بورسیه در این کشور داشته باشند به جز تحصیل در مقطع دکترا. دانشجویان باید به هزینه های زندگی در این کشور علاوه بر شهریه دانشگاه توجه داشته باشند زیرا که هزینه های زندگی در چین تقریبا با کشور های اروپایی برابری می‌کند. دانشجویانی که در شهرهای بزرگ چین تحصیل می‌کنند باید حدود 750 دلار تا 1000 دلار در ماه برای تامین مایحتاج زندگی خود هزینه کنند و به آن نیاز دارند البته امکان کار کردن در کنار تحصیل برای دانشجویان خارجی در برخی شهر های چین وجود دارد و می‌توانند از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند و این کمک بزرگی برای آن ها است. یکی از نکات مهم تسلط به زبان چینی برای رسیدن به کارهای رده بالا در این کشور است.

مزایا تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین

  • تحصیل در دانشگاه های برتر و معتبر بین المللی
  • تحصیل با هزینه ها کم و مقرون به صرفه
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • ورود به بازار کار عالی و مناسب پس از تحصیل

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در مقاله بالا ذکر شد, متقاضیان برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی در چین باید تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز خود را فراهم آورند که لازمه آن داشتن مشاوری آگاه از تمامی مراحل است. در همین راستا مشاوران موسسه مهاجرتی ویتراپو با هدف اخذ پذیرش تحصیلی شما عزیزان در برترین دانشگاه های بین المللی کشور چین برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی آماده خدمت رسانی می‌باشند.

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

آیا برای مهاجرت به مشاوره احتیاج دارید؟

مشاوره را همین الان رزرو کنید یا بررسی کنید که واجد شرایط مهاجرت هستید
تماس با ما
ــــــــــــــــــــــــ یا ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاوره رایگان کلیک کنید
فرم زیر را برای ما ارسال کنید و منتظر بمانید
مشاوران ویتراپو در اسراع وقت با شما تماس میگیرند